Gyorsleves - nem porból

A múlt héten még gyorsan össze akartam hozni egy levest is a vasárnapi ebédhez, így készült az alábbi "instant leves", csak éppen nem porból, de  majdnem olyan rövid idő alatt.
Bevallom, hogy most először próbáltam ki a teljes kiőrlésű levestésztát. Kóstoltam már másnál, de én még nem főztem vele soha. Aki még nem próbálta, az jó ha tudja, hogy tényleg más egy kicsit az íze, van egy sajátos "aromája". :) Viszont nem rossz, megszokható.

hozzávalók:
kb 45 dkg mirelit húsleveszöldség vagy más zöldségkeverék (sárgarépa, fehérrépa, zöldborsó, karfiol...)
olaj
tönköly teljes kiőrlésű száraztészta
kb 1 liter víz

elkészítés:
A zöldségeket egy kevés olajon elkezdjük dinsztelni, miközben a vizet vízforralóban melegítjük. Amint a víz fölförrt, rá is öntjük a zöldségekre, sózzuk. Ha a zöldségek már majdnem készre puhultak (kb 5 perc), hozzáadunk tetszőleges mennyiségű (nálam kb 3-4 evőkanálnyi) tésztát. 10 perc alatt készre főzzük.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések