Kókuszos-citromos keksz

Ismét próbálkoztam a sütipecséttel, és mivel kedvencem a kókusz, egy kókuszos-citromos kekszre esett a választásom. Mivel nem tudtam sok időt rászánni, olyat kerestem, amit nem kell hűtőben pihentetni, hanem csak összegyúrni, hogy mehessen is a sütőbe. Az eredeti recept innen származik. 4 citromot írtak, én csak hármat tettem bele, de igazság szerint azt is soknak éreztem. Szóval szerintem 1 vagy 2 is megteszi. És emiatt nem volt annyira intenzív a kókusz íz, úgyhogy ezen még lehet finomítani.
Egy következő alkalommal... ;)

hozzávalók:
30 dkg liszt
10 dkg cukor
10 dkg kókuszvaj
10 dkg zabpehelyliszt
fél dl víz
3 citrom leve
10 dkg kókuszreszelék
csipet só

elkészítés:
A sütőt bekapcsoljuk 190°C-ra. Egy tepsit kibélelünk sütőpapírral.
Minden összetevőt beleteszünk egy tálba, és jól átgyúrjuk a tésztát. Kinyújtjuk 1 cm vékonyra, köröket szaggatunk egy pohár segítségével, és a tepsibe sorakoztatjuk a korongokat.
Ha elfogyott a tészta, a pecséttel mindegyikre rányomjuk a díszítést, majd a sütőben kb 10-15 perc alatt megsütjük (akkor jó, ha a kekszek alja már megbarnult, de a tetejük nem pirult meg).

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések