Bounty süti

A raffaello és a tíz perces bögrés süti nyomán készítettem. Gyorsan elfogyott :)

hozzávalók:
1 bögre liszt
1 bögre meleg növ. tej (így hamarabb felolvad a méz és a cukor)
2 nagy ek méz
1 cs. vaníliás cukor
1/4 bögre zabpehelyliszt (el is maradhat)
1 tk szódabikarbóna
2 púpos tk karobpor
csipet só
a töltelékhez:
9 dkg cukor
kevesebb, mint fél dl víz (kb 0,3 dl)
9 dkg (kókusz)tejpor
9 dkg növ. margarin 
9 dkg kókuszreszelék

elkészítés:
A tészta hozzávalóit csomómentesre keverjük és 180°C-on 10 perc alatt, ill. tűpróbáig megsütjük.
A töltelékhez a cukrot a vízzel sziruppá főzzük, kihűtjük, majd összekeverjük a többi alapanyaggal.
A piskótát elfelezzük, és az egyik felét megkenjük a krémmel, majd ráborítjuk a másik felét.
Felszeleteljük, tálaljuk.

Megjegyzések

  1. Nagyon guszta ez a süti, biztos kipróbálom egyszer :) Cukros szirup helyett a méz is jó lehet a töltelékbe, majd tesztelem így...

    VálaszTörlés
  2. Awww, sajnos elfelejtettem válaszolni. Ezer bocsánat!
    Kíváncsi vagyok, sikerül-e mézzel. Én tettem egy próbát, de sajnos nem állt össze. Lehet, hogy nem volt jó az arány... De ha lenne egy recept, kipróbálnám! ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések