Kesukrémes tiramisus köleskása (vegan)




Reggelire köleskását főztem - még a karanténos időszakban, csak nem töltöttem föl a receptet - , tiramisu ízvilággal.
A 3 évesemnek annyira ízlett, hogy 3x akart belőle enni, de már féltem, hogy túleszi magát :D
Így készült:

Köleskása: 1 bögre kölest (átmostam szűrőben) 3 bögre (kukorica)tejben feltettem főni pici sóval.

Közben 2/3 bögre kesudiót felöntöttem forró vízzel, hogy puhuljon.

Kb 10 perc múlva a kása majdnem teljesen megfőtt, ekkor adtam hozzá 2 ek vaníliás cukrot és 1-2 ek búzadarát, ez lehet kukoricadara is, de el is hagyható. Majd lekapcsoltam a gázt és hagytam hűlni, majd citromlét kevertem bele.

A kesudiót leszűrtem és összeturmixoltam citromlével, kb fél dl (kukorica)tejjel, édesítettem. Csak annyi tej kell hozzá, hogy vigye a gép, de sűrű, krémes maradjon.

Utána rétegeztem a kását és a kesutejszint, és közé, meg a tetejére  gabonakávé és kakaópor került.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések