Tofus tepsis burgonya - gluténmentes, vegán



 Ismét egy gyors ebédet hoztam :)

A mennyiségeket nehéz pontosan megadni, a krumpli és tofu arányát mindenki a saját ízlese szerint alakíthatja.

tofu - natúr, sós, füstölt vagy marinált 

Krumpli

Olaj

Só, bors (én a borsot a pici miatt kihagyom)

Pirospaprika 


A tofut kockákra vágjuk. Én kb 1x 1.5x 1.5 cm-es darabokra vágtam, tehát nem teljesen apróra, de nem is hagytam nagyban. Tepsibe tesszük, meglocsoljuk némi olajjal, megforgatjuk benne, és sütőben 200 fokon időnként átkeverve pirítjuk. 

Közben a krumplit megpucoljuk, és szintén kockákra vágjuk. Ha a tofunak szinte minden oldala pirult már, akkor hozzákeverjük, sózzuk, pirospaprikával is megszórjuk és alufólia alatt 180 fokon sütjük, amíg a krumpli megpuhul. Ha ez megvan, levesszük a tetejéről a fóliát, hogy piruljon a krumpli is.

Salátával tálaljuk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések