Kelbimbós zöldségragu (gluténmentes , vegán)

 



Rengeteg ételfotót készítettem már, de nem jutok a receptek közléséhez.

Ezt a ragut tegnap főztem, igazán különleges a kelbimbóval.

Hozzávalók:
 3 fej hagyma
500 g kelbimbó
1 cukkini
3 db paradicsom
Fehérbors
Szerecsendió 
Olaj
250 g vegán mascarpone

A hagymát felaprítjuk és egy teflonos (wok) serpenyőben kevés olajon megdinszteljük. Amikor puha, hozzáadjuk a kelbimbót, amit előzetesen megmostunk és négybe vágtunk. Fantasztikus illata van, ahogy pirul, kellemes mogyorós illat érződik.
 
Amikor kezd puhulni, hozzáadjuk a cukkinit és a paradicsomot is. A paradicsomról én leszedtem a héját, szerintem finomabb, ha nem ázik le róla, miközben fő. Hozzáadjuk a fűszereket is, és át-átkavarjuk, hogy ne ragadjon le.

Amikor minden zöldség puha, a mascarponét is beletesszük, majd összeforraljuk.

Rizzsel tálaljuk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések