Nyári vegán szendvicskrém

 


Egyik este kb 10 perc alatt, na jó, legyen 15, összedobtam vacsorára ezt az igazi nyári kencét - abból, ami volt itthon.

1 fej hagyma

1 paprika

2 nagyobb paradicsom

1 nagy evőkanál kókuszzsír

Kevés fokhagyma van fokhagymapor

Só, csipet bors és őrölt pirospaprika


A kókuszzsírt melegíteni kezdtem egy serpenyőben, és rátettem pirulni az összevágott hagymát, majd a fokhagymát.

Sóztam, majd a paprikát és paradicsomot is összevágtam, és hozzáadtam. Kevés borssal meghintettem, és jó puhára főztem a zöldségeket, hagytam kicsit pirulni is.

Ezután kiszedtem egy magasabb falú, keskeny hengeres edénybe, amiben a botmixerrel simára tudtam dolgozni.


Abban az áldásban van részünk, hogy kertből szedett paradicsomot is szelhettünk mellé, ezenkívül házi kiflivel ettük, aminek a receptjét szintén nemsokára megírom.











Megjegyzések

Népszerű bejegyzések