Tepsis egytál újkrumpliból (vegán, gluténmentes)

 


Ez az egyszerű tepsis étel készült a napokban, újkrumpliból fenséges volt. :) Egy húsos recept adta az ötletet.

Hozzávalók:

200 gramm szójaszelet/ szójakocka/ szójacsík

1.5 kg újburgonya 

5 darab sárgarépa 

2 fej lilahagyma

Só 

Majoranna

Fekete bors

Fokhagyma granulátum 

Olaj


A szójával kezdtem: leforraltam, áztattam pár percig, majd leöntöttem a vizét. Ezt még kétszer megismételtem, hogy semmi mellékíze ne maradjon. Ezután kinyomkodtam. Mivel nekem csak szójaszelet volt itthon, azt felvágtam darabokra. 

Tepsibe tettem, meglocsoltam olajjal, megsóztam, kapott fokhagymaport és majorannát, átforgattam, és 180 fokon sütöttem egy kicsit - kb 15 percig.

Közben a répát megpucoltam és csíkokra vágtam, a hagymát karikákra, a krumplit pedig lesikáltam és szintén félkörökre vágtam.

Ezeket a szójához kevertem, ismét sóztam,majd alufólia alatt puhulásig sütöttem - már magasabb hőfokon, 200 fok fölött. Ezután fólia nélkül kicsit pirítottam.

Uborkasalátával ettük. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések