Vegán szójaszószos tofu üvegtésztával

 


Magdi receptje alapján készült el ez a kínai étel.


Szükséges hozzá:

3 kis fej hagyma

olaj

30 dkg natúr tofu

kb 1 dl szójaszósz

egy kevés citromlé


A hagymát wokserpenyőben megdinszteltem kevés olajon, és megsóztam.

Közben a tofut közepes méretű kockákra vágtam, majd a hagymához adtam és együtt is pirítottam egy kicsit.

Végül egy fél üvegnyi - körülbelül egy deci - szójaszószt borítottam rá.

Jól átkavartam, és még együtt is pirítottam, hogy beszívja a tofu a szószt.

Amikor elkészült, kevés citromlével meglocsoltam. Ez nem feltétlenül szükséges hozzá, de így egy édes-savanyú ízvilágot kaptunk, amit én nagyon szeretek.

Rizzsel vagy tésztával is tálalható, mi most üvegtésztát ettünk hozzá.

Számunkra ez egy újdonság volt, igazán finom étel.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések