Vega ovis reggeli: darakása magvakkal, gyümölccsel




Arra gondoltam, hogy időnként feljegyzem, miket esznek, visznek magukkal a fiaim, és egyúttal mi is. Pontos arányokat valószínűleg legtöbbször nem fogok tudni rögzíteni, inkább az ötlet miatt említem meg ezeket. Talán később nekem, s másnak is hasznos. :)

A tejbegríz vagy tejbedara (ki hogy ismeri) önmagában nem teljes értékű étel, ezért kukoricadarával keverve főztem meg növényi tejben kevés sóval. A végén mézet kevertem bele, gyümölcsöket vágtam hozzá.

Ami lényeges, hogy egy magos keverékkel szórtam meg, amiben sok hasznos vitamin, bélvédő tápanyag van. Daráltam lenmagot, szezámmagot, diót, törökmogyorót, kevés napraforgót, és ezeket mind összekevertem.

Így a kása után nem lettünk hamar éhesek, és egy tápláló reggelit vehettünk magunkhoz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések