Diós kifli

Nagy sikere volt ennek a sütinek, amit anyukám is szokott készíteni. Az egyik kedvencem, bár nekem nem sikerült olyan jól, mint neki. (Azt hiszem túl sok diót tettem bele, ezért nehezen állt össze.) Mindenesetre az íze így is remek volt.

hozzávalók:
25  dkg liszt
10-13  dkg kókuszzsír
8   dkg  porcukor
12 dkg darált dió

elkészítés:
Minden hozzávalót összekeverünk, és puhára összegyúrjuk. Kisujjnyi vastag rudakat sodrunk belőle, majd elvágjuk 6-7 cm hosszú darabokra, és mindegyiket patkó alakúra meggörbítjük. Tepsibe rakjuk és nem túl forróra felmelegített sütőben (kb 170°C) csak megszárítjuk úgy, hogy felül fehér maradjon. A sütőből kivéve egy-két percnyi állás után kiszedjük és vaníliás porcukorba hempergetjük.

Megjegyzés: Mivel nekem nehezen állt össze a tészta, a markomba vettem kisebb adag tésztákat, összegyúrtam, és a két tenyerem között formáltam rudakat. Vastagabb lett, mint ahogy a receptben meg van adva, de így is finom volt. :)

Megjegyzések

  1. Megint egyre gondoltunk :-) Epp szerettem volna kikiserletezni, de akkor egyszeruen atveszem ezt a receptet. Koszi, Kitt! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések