Gyors nyári ebéd 3: vegán cime di rapa


Valamelyik nap egy gyors tésztát akartam fozni, mert elfogyott az elozo napi babporkolt.
Megtalaltam a Cime di rapa alapreceptet, es keszult ez :)

Fokhagymám pont nem volt, csak granulátum, így egy lilahagymat vágtam apróra és azt pirítottam forró olajon. Utána jött 4 (sima furtos) paradicsom felkockázva, so, bors, fokhagymapor, kis főzőlé a tésztából. A paradicsomot kicsit meg is nyomkodtam, hogy jól kiengedje a levét. Egy finom szaftot kaptam, így nemsoka levettem a tuzrol.
A kb fel kg tészta mellé bedobtam a (kb 25-30 dkg) brokkolit, ami nekem mirelit volt, igy azt előzetesen kisebbre vágtam és hagytam picit olvadni (10 percet). Leszűrtem a tésztát és a brokkolit, és a paradicsomos szószhoz kevertem.
Mindannyiunknak ízlett és kb 20 perc alatt elkészült :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések