Best Blog díj

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjjvqpv4jkke_dieq3USR8OBFZ63eb2eACQu3qP0UzGmeDmTlqtx30m_ysV8H8a3tjN8uxudTr8JoQe5u4KBR8DRnMDNJHgvbiHYvkaqqKl5zd3HSDK4quzVVvn7Q2fLiSITQLE9Tc9Ydpl/s1600/1erika+blog+d%C3%ADja.pngNagy boldogsággal töltött el, amikor megtudtam, hogy ezzel a kedves díjjal Eszter engem is megörvendeztetett.
Ezúton köszönöm Neki!!!


Nem kötelező továbbadni, de szerintem mindenkinek jól esik. ;)
Hogy mik a szabályok:
1. Megemlítjük, kitől kaptuk a díjat
2. Felsorolunk 4 bloggert - akiknek továbbítjuk a díjat - , akiknek kevesebb mint 200 rendszeres olvasójuk van
3. Egy - egy kommentet hagyunk a blogokon a díjazásról

Akikre én gondoltam (egyelőre csak 3, de ahogyan a Vegalife szerzője, én is elfogadok ötleteket):
Tudom, hogy 200-nál több olvasója van Siccikének, de muszáj ezúton is megköszönnöm Neki azt a sok-sok ötletet, amit megosztott!
Jó recepteket és fantasztikus képeket lehet találni Mamusznál, köszönet érte! 
Nem gasztroblog, de élvezettel olvasom. :)

Megjegyzések

  1. Köszönöm szépen :)
    Pedig az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam a blogjaimat...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések